Dagelijks verwerken we tienduizenden zendingen. Uiteraard gaan we met alle zendingen zorgvuldig om, maar soms gaat er toch iets mis. Dan is het handig om te weten wat je kunt doen.
Eerst onderzoek voordat je een claim indient
Is jouw zending beschadigd afgeleverd, of niet afgeleverd bij de ontvanger? Neem dan binnen 30 dagen contact op met onze Klantenservice. Wij onderzoeken dan eerst wat er is gebeurd. Daarna laten we je weten of je online jouw claim kunt indienen. De eventuele financiële compensatie af van het gewicht van je zending en of je een verzekering hebt afgesloten voor je zending. In onze claimprocedure vind je meer informatie.
Wie de verzendkosten betaalde, heeft claimrecht
Alleen de partij die de verzendkosten van jouw zending betaalde, kan de claim indienen. Heb je online iets gekocht bij een webshop en hebben zij de verzendkosten betaald? Dan kunnen zij alleen de claim indienen.
Via dit formulier dien je een claim in voor een specifieke zending. De velden met een * zijn verplicht. Binnen 2 werkdagen nemen we contact met je op.