De snelste logistieke race ter wereld
F1
Er zijn maar weinig sporten die de mix van snelheid, passie en glamour zo intens oproepen als de Formule 1. Sinds de eerste race in 1950 zitten fans wereldwijd op het puntje van hun stoel bij de recordsnelheden van wereldberoemde topcoureurs. Achter de schermen helpen duizenden mensen dit allemaal mogelijk te maken, niet in het minst het DHL Motorsports-team. Als officiële logistieke partner van Formule 1 heeft DHL meer dan 35 jaar ervaring in het omgaan met complexe, tijdkritische, internationale motorsportlogistiek. DHL is ook officieel logistiek partner van Formula E en MotoGP.
Voetbal
Als officiële logistieke partner van Manchester United brengt DHL twee wereldwijd erkende merken samen. We zijn dan ook enorm trots op onze succesvolle relatie. De wereldberoemde voetbalclub, opgericht in 1878, heeft meer dan 50 grote titels gewonnen en heeft meer fans dan enige andere club ter wereld met meer dan 1,1 miljard supporters. Daarnaast is DHL officieel logistiek partner van FC Bayern München.
Rugby
Al tientallen jaren is DHL wereldwijd partner van de Rugby World Cup en HSBC World Rugby Sevens Series en van nationale teams in Zuid-Afrika, Engeland, Canada en Ierland. De Rugby World Cup is 's werelds top rugbyevenement waarbij de meest elite rugbyatleten wereldwijd 1x in de vier jaar samenkomen voor de ultieme trofee in wereldrugby. Met 20 nationale teams die 48 wedstrijden spelen gedurende 6 weken is dat een enorme logistieke uitdaging. Als officieel logistiek partner heeft DHL de snelheid en ervaring in huis om dit evenement perfect af te leveren voor spelers, fans, media en sponsors.
Fashion
DHL speelt een integrale rol in de mode industrie en ondersteunt bedrijven over de hele wereld. Van kleine online start-ups tot multinationale modehuizen, DHL zorgt voor de logistiek en supply chains zoals warehousing en aflevering. Maar DHL zorgt ook voor de logistiek achter de grote fashion shows en events in bijvoorbeeld New York, Londen, Milaan, Parijs, Kopenhagen en Tokyo.
Music & Art
Muziek raakt bij iedereen wel een snaar, en heeft de kracht om mensen uit verschillende culturen wereldwijd met elkaar te verbinden. Juist nu is dat belangrijker dan ooit. Daarom lanceert DHL "FAST-TRACK", een nieuw muziekprogramma in samenwerking met Universal Music Group. Leer nieuwe artiesten kennen en ontdek hun muziek!