Hoe kan ik klant worden?
Contact
Hoe kan ik een compliment geven of een klacht indienen?
Hoe maak ik een nieuwe/andere afleverafspraak?
Hoe kan ik de financiële afdeling bereiken?
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Hoe kan ik klant worden?
Je kunt zowel zakelijk als particulier klant worden van DHL Express. Hiervoor heb je wel een KvK-nummer nodig. Vraag direct jouw accountnummer aan.
Hoe kan ik een compliment geven of een klacht indienen?
Heb je een klacht of juist een compliment? Ga direct naar de top en vertel het Kees de Lange (Managing Director DHL Express the Netherlands).
Hoe maak ik een nieuwe/andere afleverafspraak?
Bekijk onze aflevermogelijkheden en geef jouw voorkeur aan via On Demand Delivery - Ook als wij jou hebben gemist:
Heb je vragen over een nieuwe /andere pick-up afspraak bekijk dan deze FAQ.
Hoe kan ik de financiële afdeling bereiken?
Vragen over je factuur? Neem contact op met onze financiële afdeling via 088 – 0552 000 en kies de optie “vragen over jouw factuur“ of neem contact op via het contactformulier (selecteer 'mijn factuur').
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Neem contact op met onze klantenservice per e-mail, telefoon of stel een vraag aan onze chatbot. Ben je klant bij DHL Express? Dan kun je ook terecht bij jouw contactpersoon.
Je gebruikt een verouderde internetbrowser. Om je een veilige site te kunnen bezorgen, ondersteunen we deze binnenkort niet meer. Update daarom nu je browser bij je internetinstellingen.